woensdag 13 september 2017

Martijn La Grouw stopt bij SLAM!

Martijn La Grouw stopt bij SLAM!
Martijn La Grouw gaat weg bij SLAM! La Grouw maakt op 6 oktober zijn laatste radioshow op de jongerenzender. Dat maakte de de dj bekend op zijn Facebookpagina.
Martijn La Grouw: "Deze beslissing was niet makkelijk, maar na wikken, wegen, plussen, minnen en hardop dromen met het thuisfront heb ik besloten om toch te gaan. Is de liefde voor SLAM! over? Nee. Is de liefde voor radio over? Zéker niet. Sterker nog, ik ben blij dat ik nog altijd merk dat die liefdes van beide kanten komen. Maar soms moet je eens iets buiten je comfortzone gaan doen. En ik heb de onbeschrijfelijke luxe dat ik me dat dankzij de radio ook kan permitteren. Da's pure winst.''
Wat betreft de radio zegt La Grouw: "Ik heb misschien wel mijn meest indrukwekkende jaar bij SLAM! en Radiocorp Naarden achter de rug. In die zin stop ik ook wel op een hoogtepunt. En da's altijd beter dan stoppen wanneer iemand tegen je zegt dat het beter is om te doen."
La Grouw gaat samen met mijn vriendinnetje (minimaal) zes maanden reizen. "Wat ik na de reis ga doen, daar heb ik nog geen idee van. Stiekem denk ik daarover na, maar ook weer niet teveel. Ik doe gewoon en dan zien we het wel'', aldus de dj.
Sinds het najaar van 2015 presenteerde hij de middagshow op SLAM! Na de verkoop van de jongerenzender aan RadioCorp kreeg La Grouw er ook enige tijd de functie van Station Manager.
In 2006 had La Grouw een eigen programma op zondagavond en was hij doordeweeks te horen met het programma ‘The Beat Goes On.
Eerder was La Grouw werkzaam bij X-FM en 100% NL.
Wie de middagshow op SLAM! overneemt is niet bekend.
Bron: Dutch Radio/RadioFreak
Foto: Martijn La Grouw (LinkedIn)