zondag 9 september 2018

Henk Blok blijft bij Radio 538

Henk Blok blijft op Radio 538
538-nieuwslezer Henk Blok gaat niet naar Qmusic, maar blijft bij Radio 538. Dat maakte hij bekend tijdens Evers Staat Op. 
‘Vanaf januari 2019 ga ik het nieuws doen in de nieuwe ochtendshow van Frank Dane op Radio 538’, aldus Henk Blok. 
Ging Henk dan niet naar de buren van Qmusic? ‘Dat was vorige week een nieuwtje. Maar soms besef je na het maken van een keuze wat je gaat missen. Ik heb heel diep en goed met Frank gepraat. Hij heeft mij enorm weten te raken met zijn passie voor zijn nieuwe ochtendshow,’ zegt Henk op Radio 538. ‘Ik vind het ontzettend stoer van Frank dat hij jou Edwin, het luistercijfer kanon, wil gaan opvolgen. Dat-ie dat durft. Daar wil ik hem bij helpen!’
Bekijk hieronder de video:


Bron: Dutch Radio/(video) 538