vrijdag 4 mei 2018

Radioprogramma Jamie Cullum nieuw op Sublime

Radioprogramma Jamie Cullum nieuw op Sublime
Jamie Cullum is vanaf 6 mei iedere zondag met zijn radioprogramma te horen op Sublime. Tijdens de show deelt Jamie tussen 21.00 en 22.00 zijn favoriete songs en verwelkomt hij bekende en nieuwe jazzartiesten. 
Jamie Cullum: "Ik heb een speciale band met Nederland. Niet alleen treed ik er al zo'n 16 of 17 jaar op, ik heb er ook een paar van mijn beste concerten gegeven op festivals, aan het strand en drie keer in de Heineken Music Hall. Daarom vind ik het geweldig dat mijn radioprogramma nu ook op de Nederlandse radio te horen gaat zijn!"
Met 10 miljoen verkochte albums wereldwijd, is Jamie Cullum de best verkopende Britse jazzartiest ooit. Zijn radioprogramma is afkomstig van BBC Radio 2, en heeft in het Verenigd Koninkrijk al meerdere awards gewonnen.
Sublime viert dit nieuwe programma met een Jamie Cullum-weekend op 5 en 6 mei.
Bron: (foto) Sublime