zaterdag 28 april 2018

Talkshow Margriet van der Linden heet M

Talkshow Margriet van der Linden heet M
De naam van het nieuwe programma van Margriet van der Linden is bekend. De talkshow van KRO-NCRV heet M. 
"Zo noemen intimi mij en ook in het buitenland word ik zo genoemd", verklaart Van der Linden de titel van haar programma in het AD. "Ik hoor het al jaren. En na een paar 'Manamana's, zoals de Muppets zingen, en dat we dan gasten M&M's kunnen geven, en na nog wat lachen en dollen en een paar serieuze woorden was het duidelijk: het is M."
Het programma, dat vanaf 14 mei te zien is op NPO1, vervangt in het voorjaar en de zomer De wereld draait door. "De zomer is wat dat betreft juist de tijd voor andersoortige gesprekken, waarbij ik me niet wil laten hinderen door een verouderd idee dat alles eindeloos stil ligt", zegt Van der Linden over de invulling. "Het andere zit vooral in de toon en kleur die ik met me meebreng ende kleinere en grotere keuzes die wij met elkaar op alle vlakken hebben gemaakt en nog gaan maken. En had ik al vrolijk gezegd?"
Bron: (foto) © ANP