donderdag 14 september 2017

Start tweede editie ‘Het Jachtseizoen’ van StukTV in samenwerking met Samsung

Start tweede editie ‘Het Jachtseizoen’ van StukTV in samenwerking met Samsung
Zaterdag 16 september om 17.00 uur start de tweede editie van het populaire format ‘Het Jachtseizoen’ op het YouTube-kanaal van StukTV. In dit nieuwe seizoen van elf afleveringen openen Giel de Winter, Thomas van der Vlugt en Stefan Jurriens iedere week de jacht op een Bekende Nederlander. Per aflevering is op een natuurlijke en authentieke manier een USP van een Samsung-productlijn verwerkt.
Gehuld in een oranje gevangenisoverall en met een voorsprong van twintig minuten moeten de BN’ers zonder geld of telefoon proberen uit handen te blijven van de mannen van StukTV. Elke tien minuten stuurt een Samsung GPS-tracker hun locatie naar Giel, Thomas en Stefan, die beschikken over een snelle bus gevuld met alle communicatiemiddelen van Samsung, zoals de Galaxy S8, de Tab S3 en een drone. De mannen van StukTV dragen een Gear S3, de boef draagt een Gear Fit2 Pro en de verhoorsessies worden in 360-graden gefilmd met een Gear 360.
Nieuw dit seizoen is de unieke app, waarmee jongeren zelf ‘Het Jachtseizoen’ spelen met vrienden. Hiermee wil StukTV het buitenspelen onder jongeren stimuleren. Tijdens de eerste zes weken maken deelnemers van de app zelfs kans op een felbegeerde rol als boef in de laatste aflevering van dit seizoen. De eerste twee BN’ers waarop wordt gejaagd zijn Jonna Fraser (Nederlandse rapper) en Nikkie de Jager (NikkieTutorials). Wie de andere boeven zijn, wordt binnenkort bekendgemaakt. In totaal zijn er elf afleveringen van ‘Het Jachtseizoen’.
Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile van Samsung Nederland, vertelt: “Onze toestellen werken niet onafhankelijk van elkaar, maar vormen een waar ecosysteem. Door de naadloze integratie van dit ecosysteem kunnen de mannen van StukTV bij 'Het Jachtseizoen' optimaal gebruik maken van de beschikbare communicatiemiddelen. Gezien de rol van de smartphone in het dagelijks leven van jongeren willen we met deze samenwerking een actieve levensstijl stimuleren.”
Samsung bereikt met dit partnership de innovatieve millenials. De inzet van BN’ers als boeven zorgt voor extra snelle bereiksopbouw en impact. De campagne wordt ondersteund met in-app promotie, TV-promo’s en billboards.
Kijk voor meer informatie op www.stuk.tvwww.adverterenbijrtl.nl en www.samsung.com/nl
Bron:/Foto: RTL MCN