zaterdag 11 augustus 2018

Simon Zijlemans blijft verslag doen voor Voetbal Inside én de Europa League

Simon Zijlemans blijft verslag doen voor Voetbal Inside én de Europa League
Simon Zijlemans blijft de komende twee jaar verslag doen voor Voetbal Inside én de Europa League. Dat maakte RTL Boulevard vrijdag bekend. 
Zijlemans debuteerde donderdag bij RTL 7 als presentator van de Europa League-wedstrijd AS Trenčín – Feyenoord. “Ik heb natuurlijk voor het eerst de Europa League mogen presenteren en dat was echt onwaarschijnlijk tof om te mogen doen. Ik vond het heel vet.”
RTL gelooft in Zijlemans
''RTL heeft me eigenlijk altijd het vertrouwen gegeven en alle kansen gegeven. Ik kon eigenlijk niet anders dan dat nu terug te betalen. Twee jaar voetbal is lekker man en ik heb er heel veel zin in”, aldus Simon Zijlemans.
Bron: Dutch Radio/Mediacourant