donderdag 2 augustus 2018

Piet Paulusma blij met vele beterschapwensen

Piet Paulusma blij met vele beterschapwensen
Het gaat naar omstandigheden goed met Piet Paulusma. De weerman van SBS6 werd woensdag plots opgenomen in het ziekenhuis. Wat hem precies mankeert, weet hij zelf ook nog niet. 
"Het was even schrikken, maar naar omstandigheden kan ik niet anders zeggen dat het redelijk goed met mij gaat", zegt Piet tegen Omrop Fryslân. "Op dit moment moet ik de uitslagen van het onderzoek afwachten. Ik wil iedereen bedanken voor de vele beterschapwensen. Dat doet mij goed."
Vaste kijkers van Piets weerbericht zagen woensdagavond niet Piet maar zijn dochter Martsje. Zij zal haar vader voorlopig ook blijven vervangen.
Piet was de afgelopen dagen op vakantie, maar slaat normaal gesproken haast nooit een uitzending over.
Bron: (foto) © ANP