woensdag 25 juli 2018

Barry Paf vast op 100% NL

Barry Paf vast op 100% NL
Barry Paf was eerder al te horen als invaller van de middagshow maar binnenkort zal hij iedere middag plaatsnemen in de studio! Hij gaat namelijk als vaste DJ de middagshow op 100% NL presenteren.
Op 13-jarige leeftijd was Barry Paf al te horen bij het regionale radiostation in zijn woonplaats Haaksbergen. Vier jaar later maakte hij op 17-jarige leeftijd de overstap naar de landelijke radio waar hij de jongste DJ ooit was. Na maar liefst 20 jaar op de radio zal Barry binnenkort te horen zijn op 100% NL als vaste presentator van de middagshow! Wanneer hij precies zal beginnen wordt later bekend gemaakt en tot die tijd zal de huidige programmering worden aangehouden.
Veel potentie 
Martijn Zuurveen, de Station Director a.i. van 100% NL kijkt er naar uit om Barry bij het team te verwelkomen: “Barry Paf is met zijn jarenlange ervaring een grote en sterke naam in de radiowereld. We zijn dan ook enorm blij dat Barry straks onderdeel uitmaakt van 100% NL op een belangrijke plek in de programmering. Met het enthousiasme en de enorme energie die hij met zich meebrengt zie ik veel potentie voor het station.”
Enthousiaste reacties
Barry Paf zelf vertelt: “Na twee jaar maak ik een officiële comeback op landelijke radio! Ik sta te trappelen om weer een dagelijks radioprogramma te maken. Een droom komt uit met het presenteren van de middagshow. Na mijn invalmoment eerder dit jaar bij 100% NL kreeg ik zoveel leuke en overweldigende reacties terug, dat ik vol vertrouwen en enthousiasme dit nieuwe avontuur in duik. Bij 100% NL zit een enthousiaste club mensen met veel liefde voor radio, dat ik het spitsuur in de middag voor mijn rekening mag nemen en luisteraars de beste muziek van Nederland mag laten horen, geeft mij enorm veel energie. Eindelijk terug naar mijn grote liefde; de radio!”
Bron: (foto) 100% NL