dinsdag 24 april 2018

Hoogste luistercijfers periode februari-maart Radio 10 sinds 2001

Hoogste luistercijfers periode februari-maart Radio 10 sinds 2001
Het marktaandeel van Radio 10 is van 6,2% naar 7,8% gestegen in één jaar tijd. Dit is een groei van maar liefst 26%. Tevens is dit marktaandeel het hoogste aandeel in 17 jaar voor de zender in alle feb-mrt meetperiodes. De middagshow van Radio 10 liet vorige meetperiode al een enorme groei zien naar 11,1% marktaandeel in de doelgroep 30-59 jaar. Deze meetperiode overtreft ‘Somertijd’ dit marktaandeel en groeit het programma door naar een aandeel van 12,1%. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers van NLO/GfK. 
Roland Snoeijer – radio director Radio 10: 'Begin deze maand vierden we nog het 30-jarig bestaan van onze zender, vandaag vieren we het prachtige marktaandeel van 7,8%. In de afgelopen periode hebben we luisteraars vermaakt met de '80’s Top 810' en de speciale muziekweekenden als het ‘Weekend van de Dance- & Soul Classics’ en het 80’s Weekend. En daarnaast scoort ook de middagshow ‘Somertijd’ weer records deze periode. Radio 10 is een unieke radiozender en het hele team is enorm trots dat steeds meer luisteraars ons ontdekken.'
Bron: Talpa Radio

Radiopiraten zijn niet te verslaan