zondag 15 april 2018

Barry Brand stopt met middagshow op Wild Hitradio

Barry Brand stopt met middagshow op Wild Hitradio
Barry Brand is per direct gestopt met zijn middagshow op Wild Hitradio. De reden dat Brand stopt is dat het management in handen is gekomen van een oude bekende van hem. 
"Iemand die bij mij maar ook in de radiowereld een niet al te beste naam heeft en waar ik verder geen woorden aan vuil maak. Dus was de beslissing snel genomen. Het was kort en krachtig maar ik ben per direct weg bij Wild Hitradio'', zo laat Barry Brand via Facebook weten.
"Brand in de middag op Wild Hitradio gaat waarschijnlijk de boeken in als de kortste middagshow van de wereld! Om precies te zijn 7 shows! 14 uur! En in die korte tijd enorm veel reacties en interactie gehad met lieve luisteraars. Dat was een warm bad", aldus Barry Brand.
De radio-dj bedankt het hele team van Wild Hitradio voor het enorme enthousiasme en de leuke samenwerking. En in het bijzonder Rick voor de mooie kans!
Barry Brand: "Na een jaar radiostilte van mijn kant hebben jullie er voor gezorgd dat ik het plezier en de passie in radio weer gevonden heb. Zoeken naar een nieuwe uitdaging is de volgende stap. Maar die is altijd dichterbij dan ooit."'
Wanneer Barry Brand weer op de radio te horen is bij een andere zender is niet bekend.
Bron: Dutch Radio
Foto: Wild Hitradio