De Jupiler League en SLAM! gaan samenwerken. Met het mediapartnership gaat de Jupiler League een jong volwassendoelgroep bereiken en SLAM! de voetballiefhebber. Beide partijen kijken uit naar een vol jaar met activaties.
“We zien dat er nog voldoende groeimogelijkheden zijn in stadionbezoek onder de leeftijdsgroep 18 tot 34 jaar. Mensen met een druk en snel leven, die vaak wél vergaande interesse hebben in voetbal, maar vergeten dat je het weekeinde juist met een wedstrijd in de Jupiler League kunt aftrappen op vrijdagavond. SLAM! vult daarmee voor ons een lang gekoesterde wens in, om deze doelgroep rechtstreeks te bereiken.”, aldus Marc Boele, Algemeen Directeur Coöperatie Eerste Divisie.
Jonathan Kenemans, Marketing & Creative Director SLAM!: “SLAM! staat voor energie. Muziek en sport passen daar natuurlijk perfect bij. We zijn trots om de officiële mediapartner van de Jupiler League te zijn, want voetbal speelt een belangrijke rol in het leven van veel van onze luisteraars.”
Bron: SLAM!